Thursday, March 24, 2011

hantu punya cerita...

semlm  aku  n the  geng  ad  kelas  koko...tapi  kitaorg  kena  buat  fizik...tapi  aku  buat  kimia...masuk  library...mula2  tu  semangat  ar  nak buat  latihan  nie..ta  last  masuk  cerita  hantu...
aku  kalu  bab  hantu  nie..semangat  jadi  semakin  naik...tapi  semangat  nak  latihan  diganti  dgn  cerita  hantu...
isnin  lepas  kat  satu  cafe  kat  kolej  aku...ada  ar  org  nampak  benda  alah  tu...mcm2  versi  aku  dengar..ada  cerita  yg  aku  dgr  pompuan  pakai  baju  putih  tapi  tudung  pink...pandai  gler  hantu  nie  bergaya...ada  pulak  satu  versi  tu...pompuan  tu  tak  ada  kepala...ada  yg  tgh  dukung  anak  ar...
lepas  tu  kitaorg  kuar  ar  banyak  cerita  hantu...
aku  dah  lali  dgr  pasal  hantu  nie...coz  kdg2  aku  selalu  nampak...yg  aku  nampak  tu  selalunya  jenis  tak  kacau  org  lain...benda  alah  tu  cuma  tgok  je...
tgh kitaorg  bercerita  tiba2  masuk  pulak  cerita  pasal  kisah  budak2  dulu...
sejam  habis  dgn  cerita  je..latihan  entah  ke  mana...


p/s: kepada  pelajar sekian, kalau  nak  study  tu..biar  dgn  kwn  tapi kwn  tu jgn  sampai  4  org..comfirm  tak  study...

No comments:

Post a Comment