Wednesday, March 16, 2011

fly to malaysia (suju)

dah  lama  x  update  blog  nie...aku  mmg  x  boleh  update  selalu  dah  pasal  korea..laptop  aku  dah  x  ada  dah...jangan  terkejut  tau..bukannya  orang  curi  tapi  aku  kena  tinggalkan  laptop  aku  buat  masa  sekarang  nie...pengarah  kolej  aku  yang  buat  undang2  baru..cakap  laptop  dah  diharamkan...hish  mcm  budak  sekolah  pulak  rasanya...mcm  nset  dulu..nak  bawak  kena  sorok..dalam  tiang  katil  ar..mcm2  ar..tapi  aku  akan  cuba  update  blog  aku  nie...
bercakap  pasal  korea..group  yang  aku  minat  tu  nak  datang  malaysia  dah...sape  lagi  tak  suju....


yang  aku  tak  puas  hati..dorang  akan  datang  hujung  minggu  nie...hujung  minggu  jugak  ar  aku  x  dibenarkan  outing...pasal  ada  kem math dan kimia..
kenapa  ar  dorang  datang  masa  nie...datang  ar  bulan  5  ke 6  ke..masa  tu  aku  dah  kuar  matrik  nie  dah...harap2  suju akan  datang  lagi  masa  aku  dah  habis  matrik  tu...FIGHTING SUJU!!!SARANGHEOYO!!!

No comments:

Post a Comment