Sunday, January 30, 2011

hisy, fed up aku!!!!!!

korang  mesti  ingt  dgn  mamat  yang  aku  crita  dulu kan..alah,  mamat  yg  aku  minat  tu... no more...sekarang  tak  lagi...menyampah  adalah... mamat  tu  mmg  jenis  perasan  gler..bajet  dia  hensem  ngat..boleh  blah.. hensem lagi abang  aku..opss  terpuji  abang  aku  pulak...tapi  mmg betul..
berbalik  pada  mamat  tu...aku  ada  post  cerita  aku  ttg  sorg  pompuan  nie  yg  x  tau malu  gi  luahkan  feeling  dia  kat sorg  laki  yg  dia  minat  nie...aku  saje  je  letak  nama  mamat  perasan  tu...tentu  aku  suruh  nooi, mmber  bilik  aku  nie  post kat  laman  web  kolej..nooi  nie  ED..dia  selalu  jugak  mintak  cerita  aku..katanya  nak  buat  letak  dlm  lmn web  kolej..
hehehe..aku  nie  yg  gatal  tangan  bg  cerpen  tu...mmg  byk  gler  rumors  yg  aku  dgr...msing2  gosip  nk  tau  sape yg  tulis  cerpen  tu..aku  wat  muka  cool..mcm bukn aku yg  tulis..mmber  aku  yg  tau  nie senyum  je..x  kata  apa2..
hari  khamis  tu...kitaorg  ada  amali  kat  bengkel...buat  tuangan  pasir..sedang  buat  tu..mamat  perasan  nie  dtg..bukn  jumpa  aku..jumpa  lecturer..aku  wat  muka  sepon  je...si  baloq  ckp  dia  masuk  pertndingn  inovasi  tu..aku  wat  muka  bodo..biar  ar..dia  nk  msuk  kubur  pun  aku  x  kisah..tak  ada  kena  dengan  aku  pun..
but  then..si  baloq  dgn  si  ama, mmber  aku yg  tau  aku  nak  kat  mamat  perasan  tu  mcm  tgh  brgosip..aku  nk  join  sekali..mula2 si  baloq  nie  tak  bgtau...aku paksa  ama  pulak..
dia ckp si  mamat  perasan  tu  marah  bila  nmpk  nama  dia  dlm  cerpen  aku..eleh  mcm  dia sorg  nama  tu..menyampah  gler  aku..
balik  je  bilik...nooi  ada..aku  cepat2  sruh  dia  buang  cerpen  tu..
puas  hati  aku..sekarang  aku  mls  dah  nak  care  pasal  tu..si  mamat  perasan  yg  bajet  diri  tu  smart  ngt...boleh  blah!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment