Sunday, January 16, 2011

penat siot bersih rumah..

hari  nie  kitaorang  kena  bersih  rumah....coz  semalam  ada  pegawai  kesihatan  yg  dtg  check  taman  prumahan  tu..rumah  aku  dengan  rumah  kat  dpan  rumah  aku  kena  notis...hahaha...sebab  apa  rumah  aku kena  coz  rumah  aku  bersepak  dengan  besi..ayah  aku  nie  mekanik..mmg  banyak  gler  ar  besinya..
mak  aku  dah  bising  suruh  adik aku  jgn  merayau  nak  bersihkan  rumah...aku  pun  tolong  ar  jugak...letih  siot  angkat  besi  tu..bukn  sikit  banyak  siot..bukn  ringan  berat  siot...mmg  aku  exercise ar  hari  nie...
hahaha..lepas  penat2  tu  aku  tgok  rumah  kat  dpan  yg satu  lagi nie..bukn  rumah yg kena  notis  tu..rumah tu ada  pokok  jambu  batu..hehehe..aku  pun  panggil  adik  aku..nak  ambik  buahnya..rumah  tu  mmg  kosong..tuan  rumahnya  selalu  x  ada  kat  rumah..so  aku  ambik  kesempatan  nie..nak  ambik  buahnya..mula2 ingat  nak  ambik  pucuknya..adik  aku  pulak  gi  cari  buahnya..dekat  8  biji  kitaorang  jumpa....first  time  curi  buah  orang  lain..hehehe...

No comments:

Post a Comment