Monday, January 17, 2011

hujan..

hari  nie kat  tempat  aku  ujan..lebat  sangat..semua  plan  aku  hari  nie  x  menjadi..geram  betul..ingt  jadi  ar  beli  baju  baru  hari  nie..hish..tension aku..kena  duduk  rumah..mak  aku  mmg x  leh  bwk  kereta  dlm ujan2 nie..takut  accident..
hari  tu  dah  terbabas...mujur  x  cedera..kereta  je  yg hancur  sikit..tu  pun  dah  kena  berapa  tah  bayar  nak  baiki  balik..mak  aku  cakap  tu  sebab  x  berkat  ar..kuar  rumah..ada  sekali  tu, ayah aku  cakap  jgn  kuar  tapi  mak  aku  kuar  jugak..tgh  jalan  je  motor  mampus..rosak..satu kes  lagi..masa  mak  aku  nak  kuar  ambik  abg  aku..ayah  aku  x  kasi..kereta  pun  rosak  jugak..
so  hari  nie, ayah  aku  cakap  x  jgn  pergi  pustaka, mak  aku  pun  x  kuar  ar..takut  benda  yg  sama  terjadi  pulak..kalau  jadi  lagi, kan  ke  masak..nak  baiki  lagi..duit  siot....

No comments:

Post a Comment