Friday, January 14, 2011

jalan2...

hari tu  aku  ngan member  aku  gi  jalan2  kat  kl..^___^..saje  nok  tgok  kl..aku  nie  mmg  x  pernah  pergi  kl..mmg  darat  ulu  skit..aku  mira  mekka  dah  janji  ngan  naza  nak jupe  kat  times square..ingatkan  sampai  pukul 11  tapi  masuk  pukul  12  baru  sampai..lama  jugak..hampir  tiga  jam..nak  sama  ngan  masa  balik  ganu...
kitaorg  pun  pusing  ar  dulu  kat  dlm  tu  coz  naza  ckp  dia  punya  kelas  habis  pukul  1...besar  gler ar  times  square  nie..banyak  kedai  dlm  tu..juling  mata  aku  tgok..nak2  bangunan  dia  pulak  tinggi  gler..gayat  aku  kejap..

hehehe..sempat  lagi  aku  try  topi  nie..comel  x??

cari  naza  pulak  sekian  hal...pening  aku  cari  dia..pusing  mata  aku  sekejap...jupe  tu  mekka  ajak  tgok  wayang...malas  aku..bukan  ada  cerita  best  pun..nak  tgok  pulak  cerita indon..lagi  aku  x nak..menyampah  gler  ngan  indon...cerita  banyak  kona...so  lepas  makan  aku  ngan mira  gi jln...pusing2..
lepas  mekka  habis  tengok  wayang, kitaorang  ambik  gambar  je... nak  main. diaorang  x  nak  masuk...x  de  duit..aku  pun  x  ada  duit  gak..gatal  nak  masuk  sana.




then  kitaorang  main  boling..aku  tak  main  pun..x  pandai..hahaha..terbongkar  satu  cerita..aku  nie  mana  pernah  main  boling..mekka, naza, and  umi  je  yang  main.mira  pun  x  main... main  punya  main..jam  dah  tunjuk  pukul  6  dah...bila  nak  balik  nie? mekka  ckp  pukul  7  baru  nak  balik...
pukul  7  dah..kitaorang  pun  berlari  gi  terminal..mmg  lagu  gler..boleh  olimpik  nie..hahaha..nasib  baik  sempat  tiket  pukul 7..tu  pun  dah  lewat  sangat...naik  bas..terus  tidor...pergh...letih  siot...
argh!!!!!!!!!!!!! lewat  gler...nak  dekat  pukul  10,  baru  kitaorang  sampai..
sampai  kat  matrik  pulak, terserempak  pulak  ngan  tiga  saudara  yang  suka  meronta  tengah  malam  nie..jangan  fikir  yang  bukn2  tau..nie  bukan  cerita  hantu, pontianak, jembalang....opss  menyanyi  pulak..kitaorang  sebenarnya  terserempak  dengan  lecturer  kitaorang...sir zukiman  tanya  dari  mana..mekka  ar  yg  jadi  tukang  jawab..dari  KL...tanya  lagi...pukul  berapa naik  bas? dalam teksi  tadi, kitaorang  dah  rancang  nak  kelentong  pak guard tu x  sangka  jumpa  lecturer..mekka  pun  menjawab..bas  rosak  tadi..sebab  tu  lambat..sir  zukiman  minta  tiket..mekka  nie  punya  ar  bodo..gi  bagi  tiket  tu  kat  sir  zukiman..dah  kantoi....
lepas  tu aku  pulak  yg  kena..sir  amri  cam  aku  dalam gelap  nie..musykil  aku..padahal  aku  dah  pakai  baju  warna  hitam  dah..dia  boleh  cam  lagi yg  aku  tumbuk  budk  laki  tu..kantoi  lagi...aku  tumbuk  budk  laki  tu...kenapa  asyik  kantoi  je  hari  nie....balik  je  bilik..terus  mandi  lepas  mandi...apa  lagi  terbongkang  ar  atas  katil............

No comments:

Post a Comment