Friday, January 28, 2011

my kyu hyun oppa

aku  tak  pernah  cerita  kan  sape  yg  paling  aku  minat  dalam  suju  kan...jenjejeng...aku  paling  suka  kyu  hyun  oppa...mula2  kenal  suju, dia  ar  artis  pertama  yg  aku  tgok  hensem gler...hehehe..


nie  ar  gambar  mula2  aku  tgok  dia...member  aku  pelik  bila  aku  cakap  gmbar  nie  cantik  gler..masa  tu  aku  tak  kenal  pun  apa  nama  dia  nie..tapi  aku  mmg  dah  minat  ar  kat  dia  nie...mmber  aku  cerita  ar  sikit  pasal  si  dia  nie..nama  dia  cho  kyu  hyun..lepas  tau  je  nama  dia..aku  cepat2  cari  gambar  dia   dalam  internt...pergh...mmg  hemsen  gler...^___^



then  mmber  aku  cerita  yg  dia  nie  pernah  accident..bahaya  gler..muka  dia  mcm  hncur  sebelah...aku  terlampau  sedih..sampai  nangis  bile  dengar  mmber  aku  cerita...coz  nak  betulkan  muka  dia  nie..dia  buat  plastic surgery..



muka  dia  nampak  temban  skit  lepas  buat  surgery  tu...tapi  tak  pe  aku  suka..nampak  makin  hensem  skit...

apa2 pun..kyu hyun  oppa  sarangheoyo...hwaiting!!! >___<


No comments:

Post a Comment