Tuesday, January 4, 2011

lecturer baru...

ada lecturer  baru  pulak... lecturer  kimia...dari  sem 1 asyik duk tukor lecturer.. aku ingt lagi..bab 1 puan fajrani ajor..masuk bab 2 lecturer ganti dari gambang, puan  suhaila yg ajor...lpas tu tukor  plop bila masa bab 3 encik suhaimi plop doh..msuk bab lain plop mari plop lecturer cina...nama  dia aku pun dop ingat ar..masuk bab akhir sem 1 nie..miss kong@shirley..hahha..dia comel tapi garang...gler..dia mmg pantang  kalu  ada  org  dop wat  tuto  dia...mula2 dia msuk..aku  mmg  dop  suka  ke  dia  coz  dia  suka  bandingkan kitaorg  ngan budk gambang..tau  ar  budk  gambang  tu  cerdik..x payah  nak  banding..
tapi masuk sem 2  nie..aku  mula  sukakan  dia...dia  mmg garang..sape dop  siap  tuto  dia..jgn  balik  selagi  dop  siap...mmg  padan  muka  org  tu..aku  dop  pernoh  kena  pun..hehehe...
habis  je bab  3  sem 2 nie..dia  balik  gambang  doh..masuk  lecturer  baru  nie...dia  lembut  sangt  ar...comfirm budk  laki  ambik  kesempatan  tak buat  tuto  dia  nanti...lecturer  mcm  nie ar  aku  x  suka..bagi  ar  yg  garang  sikit..bru  best..tuto  pun  comfirm siap...

No comments:

Post a Comment