Wednesday, January 19, 2011

jupe cikgu lame..

huhuhu..hari nie  aku  gi  sekolah  lama  aku..smtd..dengar  kata  sekolah  tu  nak  jadi  sekolah  agama..aku  yg  terdengar  nie..sampai  nak  tergolek  ketawa..bukan  ke  sekolah  tu  mmg  sekolah  mcm  sekolah  aku??tgok  tudung  ar..aku  pakai  masa  sekolah  lu..mcm  ustazah..nak  lawak  lagi..mmber  aku  si  mekka  nie..tudung  dia  boleh  aku  mnyorok  kat  dalam  tu..
mmg  best  ar  hari  nie  cuma  selek  skit  je..aku  gi  ngan  farah, qilah, fydah..aku  mana  kacik  ngan  awok  diaorang..tapi  sebab  nak  pergi  dungun  free, aku  terpaksa..sampai  kat  sekolah..aku  pergi  serbu  bilik  guru..sebenarnya  aku  nak  jupe  cikgu  hasni  je,cikgu  km aku...opss  salah...abang  hasni..dengar  di  bini  dia..mmpus  ar  aku..hahaha..bini  dia  mmg  jeles  tau..sejak  dari  sekolah, kalau  dia  tgok  kitaorang  rapat2  skit..mula  menjeling  maut..cepat2  kitaorang  lari...tapi  cikgu  tu  mmg  baik...cari  punya  cari  x  jupe..rupanya  dia  ada kelas..depan  tu  je..aku  pun  pergi  serbu..cikgu  nie  mmg  x  pernah  berubah...tetap  comel..hahaha...lepas  tu  jupe cikgu  lain  pulak..nie  sorang  lagi  cikgu  best..wan raihan..nie  pulak  cikgu  math  aku...jupe  dia..dia  ckp  dia  x  ingt  nama  aku..tapi  dia  ingt  muka  aku  sebab  apa...coz  masa  tu  aku  nie  pandai  math..bangga  sekejap  kena  puji  mcm  tu..dahlah  dpan  qilah..kembang  punggung  aku  sekejap...
then  kitaorang  pun  gi  bandar...ingt  nak  makan  kfc  tapi  dorang  nak  makan  nasi..aku  ikut je  ar..lepas  mkn, kitaorang  pergi  jupe  fasihah..mmber  lama  aku..awok  dia  gop..aku  boleh  skit  ar  ngan  sihah  nie..dia  sporting  skit..
lepas  tu, baru  ar  kitaorang  gi  bandar...aku  mmg  msuk  tempat  feveret  aku  nie..pustaka..pelik kan..orang  lain  suka  shopping  baju, kasut, tudung..aku  x..aku  suka  shopping  novel n komik..^__^ kat  dalam  bilik  aku  dah  jadi  mcm  pustaka  mini  pulak..penuh  ngan  novel  n  komik...aku  pun  duduk  kat  situ  duk  belek  novel..org  lain aku  x  tau  dorang  ke  mana..yg  penting  novel  lu..yg  lain  kemudian..puas  aku  duk  belek  novel  aku  gi  belek  majalah  pulak..mesti  aku  cari  majalah  epop..x  jupe  ar..susah  gler  nak  jupe  buku  tu..tapi  aku  jupe  buku  yg  tunjuk  gambar  jyj  kat  depan..tapi  buku  cina..mengeluh  aku..tapi  buku  nie  kalaulah  aiza  nmpak..mmg  dia  beli..x  kira  ar  cina  ke  india  ke..janji  ada  gambar  jyj..then  aku  naik  tingkat  atas..nak  cari  buku  kimia  n  fizik..buku matrik  x ada  lgsg..stpm  byak  ar..tension  aku..aku  pun  duk  lepak  kat  atas  lantai  duk  bace  buku..sampai  ar  imran  n  lutfi  datang..
lupa  nak  cerita..lutfi  tu  budk  sekolah  aku  gap..aku rapat ngan  dia  sebab  krs..stop..kitaorang  pergi  mkn  kfc..tercapai  jugak  impian  aku  nak  mkn kfc kat  dungun  nie..rindu  siot..mkn  kat  jengka  je..
then  kitaorng  pun  berpisah  ar..^__________^

No comments:

Post a Comment