Thursday, January 20, 2011

kbs award..^___^

huhuhu..aku  baru  je  tgok  anugerah  pelakon  terbaik  nie..mmg  terbaik  ar..suka  gler  bila  ada  pelakon  yg  aku  suka  tu  menang..antaranya  ialah...
anugerah  pelakon lelaki  baru  terbaik..anugerah  nie  sekali  seumur  hidup  je  boleh  tau...cuba  korang  teka  sape  pemenangnya...park  yoochun..

dulu  kan, aku  mmg  x  suka  dengan  dia  nie...lepas  tgok  cerita  sungkyunkwan  scandal  nie...aku  terus  minat  kat  dia..dia  nie  mmg  ada  karisma  tersendiri  bagi  aku  yg  x  suka  kat  dia  nie  jadi  suka  kat  dia..
then  anugerah  yang  aku  paling  suka  nie ialah  anugerah  best  couple..ramai  jugak  yg  dpt  anugerah  nie..dekat  7  pasangan  x  silap  aku...ada  tiga  pasangan  yg  aku  paling  suka..jenjeng...
pasangan  jang geun  suk  n  moon  geun  young  dalam  cerita  marry  me, mary..
pasangan  park  yoochun  n park  minyoung dalam  cerita  sungkyukwan  scandal...
song junggi..
yoo ahin
last  sekali, couple  nie  agak  pelik  skit  tp  mmg  serasi  ar..pasangan  song  junggi  n  yoo ahin..hahaha  pelik  kan..aku  mmg  suka  watak  dorang  dalam  cerita  sungkyunkwan  scandal  nie...

lpas  tu  anugerah  pelakon  paling  femes...teka2....mereka  adalah...



tu  je ar..award  yg  aku  suka  tgok...
nak  tau  lebih  lanjut..check  ar  dlm  internet..or  tgok  sendiri..

No comments:

Post a Comment